Всі соціальні мережі, і загальновідомі широкому колу Інтернет користувачів, і не так вже знані, надають своїм учасникам чималі можливості для спілкування не тільки з добре відомими людьми, а і для встановлення нових контактів. Та на превеликий жаль це безсумнівно добре явище може стати джерелом неприємностей для учасників спілкування, і в першу чергу для дітей.
Негативний вплив інтернет-технологій включає в себе такий момент, як відсутність соціальної взаємодії один на один, що перешкоджає формуванню навичок міжособистісного контакту. В результаті зростає число інтернет-злочинів проти особистості, яку іноді не відокремлюють від віртуального образу.
Ми живемо в час небувалого злету інформаційних технологій. Ми отримуємо інформацію завжди, коли читаємо книжки, слухаємо радіо, дивимось телевізор, спілкуємося між собою. Завдяки технічному прогресу виникли нові засоби комунікації, тобто засоби спілкування, а разом з ними – і нові цінності. Першим проривом у цьому напрямку стала книга, пізніше – періодичні друковані видання, потім – телеграф, радіо, телебачення і, нарешті, Інтернет. Сьогодні світ заполонили комп’ютери. Даний матеріал містить цікаву інформацію про комп’ютер, його позитивний та негативний вплив на людину і дитину.
На початку 1960-х років в одній із лабораторій США йшла робота над проектом, який мав величезні потенційні можливості для реформування освіти. Професор Дональд Бітцер, інженер-електрик з університету в Іллінойсі, створює одну з перших у світі навчальних машин. Уже до 1972 року розроблене ним програмне забезпечення вийшло за рамки одного контрольного класу й починає використовуватись по всій Америці.