Комунальна установа
                      "П о п а с н я н с ь к и й    л і ц е й    № 24"
Меню
Гордість ліцею

переглянути
Час життя
Категорії розділів
Школьные новости [623]
Архив новостей [1]
Увійти на сайт
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Якими діти народжуються – ні від кого не залежить, але в наших силах

зробити їх хорошими через правильнее виховання.
Плутарх

Метою роботи соціального педагога - створення умов для забезпечення доброзичливого клімату  в учнівському колективі, як основи для формування позитивного самосприйняття та самовідчуття, умов формування зрілої особистості з розвинутою самосвідомістю як основи для подальшого її професіонального самовизначення, соціалізації дітей пільгової категорії.
Завданнями соціального педагога є:
-    оптимізація навчально-виховного процесу, поліпшення психологічного клімату в педагогічному та учнівському колективі;
-    профілактика негативних явищ та пропаганда здорового способу життя;
-    соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт та дітей під опікою, дітей з ускладненою поведінкою та умовами виховання;
-    соціально-педагогічний супровід дітей пільгового контингенту;
-    профілактика саморуйнівної поведінки та жорстокого поводження, булінгу;
-    соціально-педагогічний супровід дітей з особливими потребами;
-    робота щодо розвитку міжособистісних стосунків;
-    соціально-психологічне забезпечення методичної роботи закладу освіти.

Соціальний педагог: Черниченко Ольга Олександрівна
Звернутись можна за розкладом:

Дні Час Види діяльності
Понеділок 12.30-16.30 Діагностика учнів
Вівторок 12.30-16.30 Організаційно - методична робота
Середа 12.30-16.30 Організаційно - методична робота
Четверг 12.30-16.30 Корекційная робота
П'ятниця 12.30-16.30 Консультациї для учнів, батьків, вчителів

Питання, з якими можна звернутись до соціального педагога:

формування гуманних відносин між учнями та педагогами;
— охорона і захист прав та інтересів дітей;
— вивчення особливостей особистості учня, соціальної ситуації розвитку та умов життєдіяльності;
— вияв інтересів та потреб, проблем і труднощів дітей та підлітків;
— створення атмосфери психологічного комфорту для учнів у навчальній та позанавчальній діяльності;
— організація та координація різних видів позанавчальної діяльності дітей і підлітків;
— попередження конфліктів в учнівських колективах;
— допомога у професійному самовизначенні;
— орієнтація учнів на здоровий спосіб життя;
— профілактика правопорушень серед неповнолітніх, робота з учнями “групи ризику”;
— взаємодія з педагогами, психологами, батьками або опікунами для надання допомоги учням.

Поради соціального педагога батькам:
1. Діти – основа сім’ї. У процесі виховання враховуйте індивідуальні особливості дитини;
2. Не ображайте, не бийте й не принижуйте дитину. Пам’ятайте: навчання – це радість (негативні емоції не сприяють засвоєнню матеріалу, вбивають бажання вчитися). Криком ви нічого не зміните;
3. Не виховуйте дитину безпосередньо у школі, знайдіть час для розмови з нею. У процесі спілкування не реагуйте бурхливими емоціями, не засуджуйте дитину, а будьте тактовними, толерантними у вираженні своїх суджень та думок;
4. Намагайтесь контролювати режим дня дитини;
5. Пам’ятайте, що дитина – ваше відображення (грубість породжує грубість, крик – крик, а доброзичливість і взаєморозуміння – добро і злагоду в сім’ї). Запитайте себе: «Чи хочу я, щоб моя дитина була схожа на мене?»;
6. Якщо ви помітили, що в дитини «важкий» період, - підтримайте її, щоб вона не схибила, а пішла правильним шляхом;
7. Дитина – це цілий світ, сприймайте її як цілісну особистість, дорослу людину, яка має свої права (на навчання, відпочинок тощо) і певні обов’язки (учитися, ввічливо ставитися до інших тощо);
8. Не віддаляйте дитину від себе – знайдіть час поговорити, зрозуміти її, згадайте себе у цьому віці, допоможіть, якщо потрібно (лагідним, ніжним словом);
9. Не шкодуйте ніжних слів, будуючи стосунки з власною дитиною;
10. Ви дали дитині життя, тож допоможіть дитині зорієнтуватись у бурхливому морі життєвих подій
Бажаємо успіхів!

 

Поради соціального педагога щодо встановлення довіри між проблемним підлітком і класним керівником:
1. Уважно вислухайте дитину, прагніть до того, щоб підліток зрозумів, що він вам не байдужий і ви готові зрозуміти і прийняти його. Не перебивайте і показуйте свого страху. Відносьтесь до нього серйозно, з повагою.
2. Запропонуйте свою підтримку і допомогу. Постарайтесь переконати, що даний стан (проблема) тимчасові і швидко пройдуть. Проявіть співчуття і покажіть, що ви поділяєте і розумієте його почуття.
3. Зацікавтесь, що саме турбує підлітка.
4. Впевнено спілкуйтесь з підлітком. Саме це допоможе йому повірити у власні сили. Головне правило в роботі з дітьми – не нашкодь!
5. Використовуйте слова, речення, які будуть сприяти встановленню контактів: розумію, звичайно, відчуваю, хочу допомогти.
6. В розмові з підлітком дайте зрозуміти йому, що він необхідний і іншим і унікальний як особистість. Кожна людина незалежно від віку, хоче мати позитивну оцінку своєї діяльності.
7. Недооцінка гірша ніж переоцінка, надихайте підлітка на високу самооцінку. Вмійте слухати, довіряйте і викликати довіру в нього.

 

 

Любий ліцей
Офіційна сторінка

Опитування
Дайте оцінку сайту
Всього відповідей: 257
Корисні посилання







Міні-чат
Архив записей
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • каталог веб ресурсів
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Банер


    Поиск