Комунальна установа
                      "П о п а с н я н с ь к и й    л і ц е й    № 24"
Меню
Гордість ліцею

переглянути
Час життя
Категорії розділів
Школьные новости [623]
Архив новостей [1]
Увійти на сайт
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Що таке Нова українська школа?

Нова українська школа — це глибока реформа загальної середньої освіти, яку реалізує Міністерство освіти і науки. Її основна мета — зробити школу комфортною та дружньою для дітей, пристосувати процес навчання до сучасних умов життя.

        Основні тези реформи:

  • цікаве та емоційно комфортне навчання;
  • практичні навички та компетенції замість абстрактних знань;
  • атмосфера довіри, взаємопідтримки та взаємоповаги у школі;
  • партнерство між учителями, дітьми та батьками, які є рівноправними учасниками освітнього процесу;
  • спонукальний, а не каральний характер оцінювання;
  • використання сучасних технологій у навчанні;
  • зручне, цікаве навчальне середовище;
  • прозоре фінансування шкіл.

 
Як зміниться навчання в школі?
1. Зміниться термінологія закладів загальної середньої освіти. Відтепер:

  • початкова школа — заклад освіти I ступеня, що забезпечує початкову освіту, 1-4 класи;
  • гімназія — заклад середньої освіти II ступеня, що забезпечує базову середню освіту, 5-9 класи;
  • ліцей — заклад середньої освіти III ступеня, що забезпечує профільну середню освіту, 10-11 класи.

Кожен з цих закладів може бути самостійною юридичною особою або структурним підрозділом іншого закладу загальної середньої освіти.

2. Змінилися умови зарахування дітей до першого класу. З 2018/2019 навчального року першочергове право на зарахування до закладу освіти мають діти, які проживають на закріпленій за цим закладом території. Детальніше — у Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти.

3. Принципово зміниться процес навчання. Для НУШ характерні:

  • навчання у формі гри;
  • багато практичних завдань та дослідів;
  • інтегровані уроки — поєднання декількох дисциплін для кращого засвоєння матеріалу;
  • заняття на свіжому повітрі;
  • робота в команді, спільне вирішення завдань;
  • атмосфера взаємопідтримки.

4. Зміниться роль вчителя. Відтепер це друг, помічник у пізнанні світу, партнер у вихованні особистості.

5. Запроваджено новий, стимулюючий, підхід до оцінювання. Замість табелів — свідоцтво досягнень та портфоліо особистих досягнень. Успіхи дитини у навчанні — конфіденційна інформація, яка обговорюється лише між вчителем та батьками.

6. Змінилися вимоги до освітнього середовища. Класи для першокласників повністю переобладнані. У них з'явилися парти-трансформери, нова техніка, розвивальні ігри, куточки творчості, живої природи, відпочинку та бібліотека. Замість важких книжок — електронні підручники на планшетах.

7. Розвиток інклюзивного навчання — все більше дітей з особливими освітніми потребами навчаються у звичайних класах. Для таких дітей  запроваджено індивідуальні програми розвитку, включаючи корекційно-реабілітаційні заходи, психолого-педагогічний супровід.

 

Все про Нову українську школу (НУШ)

НУШ - це школа, до якої приємно ходити учням. Тут прислухаються до їхньої думки, вчать критично мислити, небоятись висловлювати власну думку.

Головна ідея Нової Української Школи - компетентнісне навчання. Це означає, що учні не просто будуть набувати знань, а вчитимуться використовувати їх на практиці й опановувати навички.
Навчання в початковій школі є інтегрованим - предмети об'єднуються довкола цікавих для дитини тем чи проблем.

Дітям вміють працювати в команді й співпрацювати один з одним. При чому школярі не просто разом розв'язуюуть математичні приклади, а роблять проєкти і спільно шукають рішення проблем.

ВМІННЯ ВЧИТИСЯ - це ще одна навичка, яка стане в пригоді кожній людині. Адже у світі, який швидко змінюється, пострібно не відставати, а значить самостійно навчатись.

В НУШ діти навчаються, граючись. Діти опановуватимуть той самий навчальний матеріал, але в інший спосіб. Через гру (тобто моделювання ситуації із додаванням руху й творчих завдань) учні мають змогу дізнаватися набагато більше.

Першокласників навчають за допомогою наборів LEGO. Навчання в НУШ побудоване на дослідженнях: дитина самостійно шукає відповіді на запитання, осмислює вивчене, а вчитель допомагає їй у цьому.
Під час ранкової зустрічі діти обговорують свій емоційний стан, актуальні питання класного і шкільного життя, або ж просто говорять на цікаві їм теми.

Дітям пропонують висловлювати свої почуття і думки, слухати один одного, не робити іншим людям того, що їм не приємно.

У початковій школі пропонується інтергрувати (тобто об'єднати) предмети. Наприклад, рослини вивчають не тільки з точки зору ботаніки, а й з природи, екології, математики, мови й літератури.

У першому і другому класах не буде балів, а протягом усього навчання пропонується використовувати вербальне оцінювання. Не каратимуть за помилки, а спонукатимуть дитину самостійно їх виправити. Відсутність страху перед помилкою - це запорука того. що дитина залишатиметься вмотивованою, навіть якщо їй щось не вдаватиметься.

Учитель і дитина - це партнери, тому рішення щодо роботи на уроці вони приймають спільно. Своїми запитаннями дитина може спрямувати урок, а правила поведінки в школі та за її межами вчителі й учні відпрацьовують разом.

 

Положення

Презентація по НУШ

Список членів творчої групи

Тематика засідань творчої групи

Любий ліцей
Офіційна сторінка

Опитування
Дайте оцінку сайту
Всього відповідей: 257
Корисні посилання







Міні-чат
Архив записей
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • каталог веб ресурсів
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Банер


    Поиск