Комунальна установа
                      "П о п а с н я н с ь к и й    л і ц е й    № 24"
Меню
Гордість ліцею

переглянути
Час життя
Категорії розділів
Школьные события [149]
Увійти на сайт
Главная » Статьи » Життя ліцею » Школьные события

Школа інноваційних технологій – наше майбутнє.

      Сьогодні не можна не враховувати роль медіаінформації в житті кожної сучасної людини. У сучасному суспільстві мас-медіа виконують не лише розважальну і просвітницьку функції, але й сприяють формуванню уявлення про картину світу, впливаючи на сприйняття дійсності, на культурні та соціальні цінності людини, його установки і моделі поведінки. В сучасних умовах особливо велика роль медіаосвіти. «Психолого-педагогічний словник» визначає медіаосвіту як «напрям у педагогіці, що виступає за вивчення школярами закономірностей масової комунікації.
        З 2011 року розпочався Всеукраїнський експеримент з упровадження медіаосвіти в навчально-виховний процес у загальноосвітніх закладах України, який проходить у 7 областях та м. Києві.  До експерименту   -    «Науково-методичні засади впровадження вітчизняної моделі медіаосвіти в навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів" долучилися 80 шкіл, у тому числі -  Попаснянська ЗОШ I-III ступенів №24. Наказом  Управління освіти і науки Луганської обласної державної адміністрації від 23.01.2012 №85 «Про надання статусу експериментального навчального закладу регіонального рівня Попаснянській загальноосвітній школі №24 Попаснянської районної ради Луганської області»  Попаснянській ЗОШ І-ІІІ ступенів №24 було надано статус експериментального навчального закладу регіонального рівня і з 1 вересня 2012 року педагогічний колектив навчального закладу  почав дослідно-експериментальну роботу за темою: « Науково-методичні засади  впровадження вітчизняної моделі медіа-освіти в навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів».
        Педагогічний колектив із задоволенням  занурився в актуальну, але не менш цікаву роботу, тому що впровадження інноваційних моделей навчання, на основі яких здійснювалася дослідно-експериментальна робота, узгоджується із загальними педагогічними принципами та віддзеркалюють сучасний рівень розвитку й напрями реалізації нової освіти в Україні: демократичності, науковості, гуманізму, креативності, варіативності. Для того, щоб сформувати всебічно розвинуту особистість, яка буде здатна гідно представляти свою країну у майбутньому потрібно, на нашу думку, формувати медіаімунітет особистості, який робить її здатною протистояти агресивному медіасередовищу, забезпечує психологічне благополуччя при споживанні медіапродукції, потрібно навчити дитину не розгубитися у просторі інформації, а  плідно працювати на її теренах, виконуючи ті функції, які потрібні суспільству,  оминати інформаційне «сміття», захищатися від потенційно шкідливої інформації з урахуванням прямих і прихованих впливів.
       Робота над проектом тривала 5 років –з 2011по 2016 рік. На  заваді їй не стали ні матеріальна база школи, яка далеко не в кращому стані, ні війна, яка внесла свої корективи у план роботи, але не зупинила її. Наші учні навчилися  основам медіаграмотності, брали активну участь у конкурсах, зокрема, у VII та VIII Міжнародних  конкурсах шкільних медіа, де отримали диплом лауреатів,  були нагороджені дипломом за 2 почесне місце у районному конкурсі « Чому я обираю професію військового»  у номінації « Відеосюжет»; брали  участь у міжнародному фотоконкурсі від королівства Бахрейн « Світ очами дітей» та отримали диплом лауреата. Це лише маленький перелік того, чого досягли наші  учні за час проведення експерименту, але найголовніше, це те, що вони стали більш розвиненими, більш комунікабельними, креативними, деякі  з них навіть вирішили зв’язати своє подальше життя  з медіакомунікацями і це, ми вважаємо, є головним досягненням нас, як  педагогів, як тих, хто формує особистість, допомагає їй визначитися у подальшому житі.
        1 грудня 2016 року на вченій раді у ЛОІППО Луганської області відбувся захист дослідно – експериментальної роботи, яка була визнана такою, що відповідає державним  стандартам освіти, яка гідна того, щоб бути впровадженою у  практику освіти сучасної молоді. Попаснянська загальноосвітня школа І -ІІІ ступенів № 24 отримала від міністра освіти Л. Гриневич диплом за активну участь в інноваційній освітній діяльності та диплом за активну та плідну роботу  з упровадження  медаосвіти у навчально – виховний  процес ЗНЗ України від доктора психологічних наук, заступника директора з наукової роботи, завідувача лабораторією Масової комунікації та медіаосвіти  Найдьонової Л.А.

Категория: Школьные события | Добавил: Master (06.12.2016)
Просмотров: 418 | Теги: дослідно – експериментальної роботи, упровадження медіаосвіти в навчальн, ЗОШ № 24 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Любий ліцей
Офіційна сторінка

Опитування
Дайте оцінку сайту
Всього відповідей: 257
Корисні посилання







Міні-чат
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • каталог веб ресурсів
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Банер


    Поиск