1.Приходьте в кабінет трохи раніше дзвінка, переконайтеся, чи все готове до уроку, чи добре розставлені меблі, чи чиста дошка, чи підготовлені ТСО, наочні посібники. Заходьте до класу останнім. Домагайтеся, щоб усі учні вітали Вас організовано. Огляньте клас, особливо – недисциплінованих хлопців. Намагайтеся показати учням красу і привабливість організованого початку уроку, прагнете того, щоб на це йшло щоразу все менше і менше часу.
2.Не витрачайте час на пошуки сторінки Вашого предмета в класному журналі, її можна приготувати на перерві. Не привчайте чергових залишати на столі вчителя записку із прізвищами відсутніх.
3. Починайте урок енергійно. Не питайте: "Хто не виконав домашнє завдання?" - це привчає учнів до думки, що невиконання домашнього завдання - справа неминуча. Ведіть урок так, щоб кожен учень постійно був зайнятий справою, пам'ятайте: паузи, повільність, неробство - бич дисципліни.
4. Захоплюйте учнів цікавим змістом матеріалу, створенням проблемних ситуацій, розумовою напругою. Контролюйте темп уроку, допомагайте слабким повірити у свої сили. Тримайте у полі зору весь клас. Особливо стежте за тими, у кого увага нестійка, хто відволікається. Запобігайте спробам порушити робочий порядок.
5.Звертайтеся з проханнями, питаннями дещо частіше до тих учнів, які можуть займатися під час уроку сторонніми справами.
6. Мотивуючи оцінки знань, надайте своїм словам діловий, зацікавлений характер. Вкажіть учневі над чим йому слід попрацювати, щоб заслужити більш високу оцінку.
7. Закінчуйте урок загальною оцінкою класу та окремих учнів. Нехай вони відчувають задоволення від результатів своєї праці. Намагайтеся помітити позитивне в роботі недисциплінованих учнів, але не робіть це занадто часто і за невеликі зусилля.
8.Припиняйте урок із дзвінком. Нагадайте про обов'язки чергового.
9.Утримуйтесь від зайвих зауважень.
10.При недисциплінованості учнів намагайтеся обходитися самостійно. Пам’ятайте: налагодження дисципліни за допомогою чужого авторитету не дає вам користі, а скоріше шкодить. Краще зверніться за підтримкою класу.