Вчителі початкової школи працюють над проблемою «Компетентнісний підхід до навчально-виховного процесу». Мета педагогічної діяльності вчителів початкових класів – виховання самостійно мислячої особистості, здатної адаптуватися до мінливих умов життя, складання умов для розвитку гармонійної, морально-досконалої та соціально-активної особистості. Педагоги використовують різні педагогічні прийоми: активне слухання, мозковий штурм, метод асоціацій, прогнозів, проблемних ситуацій, використання комп’ютерних технологій. Розвитку логічного мислення сприяє пошукова діяльність застосовувана на уроках і в позакласний час. Вчителі початкових класів вживають колективні способи навчання та групову роботу, ігрові технології, метод проектів, так як вони саме дозволяють учню проявити творчу самостійність в плануванні, організації та контролю своєї діяльності. Діалогова технологія активізує процес навчання, розвиває комунікативні здібності: вміння мислити, міркувати і відстоювати свою точку зору, організує групову діяльність, колективний пошук рішень, вчить користуватися різними джерелами інформації. В вихованні вчителі приділяють увагу наступним ключовим компетентностям: - комунікативна – вміння виступати з метою бути зрозумілим; - автономізацій на – вміння саморозвитку і само презентації – здібність до самовизначення, самоосвіти; - соціальна – вміння жити, працювати разом з іншими людьми; - продуктивна – здібність до створення власного продукту, вміння приймати рішення і нести відповідальність; - моральна – готовність, здібність і потреба жити за загальнолюдськими моральними законами. Пріоритетними цілями виховання є формування високого рівня самосвідомості, самодисципліни, самостійності, незалежності суджень, поєднаних з повагою до думки інших людей, здібності орієнтуватися в світі духовних цінностей. Вчителі початкових класів в своїй роботі використовують наступні види та напрямки позаурочної діяльності: - ігрова діяльність; - пізнавальна діяльність; - проблемно-цілосне спілкування; - досугово-розважальна діяльність; - художня творчість; - соціальна творчість; - трудова діяльність; - спортивно-оздоровча діяльність; - туристсько-краєзнавча діяльність. Діяльність методичного об’єднання вчителів початкових класів спрямована на вирішення таких завдань: 1. Створення умов для активізації пізнавальної діяльності і підвищення рівня якості знань та вмінь учнів шляхом підвищення ефективності педагогічного процесу. 2. Вивчення і втілення нових педагогічних технологій і інтенсифікація навчального процесу. 3. Ознайомлення з досягненнями педагогічної практики з метою підвищення наукового рівня вчителя. 4. Створення умов для підвищення і вдосконалення педагогічної майстерності і само освітянської діяльності вчителів. 5. Виявлення і узагальнення передового педагогічного досвіду в роботі вчителів початкових класів.