Комунальна установа
                      "П о п а с н я н с ь к и й    л і ц е й    № 24"
Меню
Гордість ліцею

переглянути
Час життя
Категорії розділів
Блоги методических объединений школы [3]
Блоги администрации [3]
Блог учителя математики [0]
Увійти на сайт
Календар
«  Грудень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Главная » 2013 » Грудень » 8 » М/о начальных классов
15:58
М/о начальных классов
   Вчителі початкової школи працюють над проблемою «Компетентнісний підхід до навчально-виховного процесу».
    Мета педагогічної діяльності вчителів початкових класів – виховання самостійно мислячої особистості, здатної адаптуватися до мінливих умов життя, складання умов для розвитку гармонійної, морально-досконалої та соціально-активної особистості.
   Педагоги використовують різні педагогічні прийоми: активне слухання, мозковий штурм, метод асоціацій, прогнозів, проблемних ситуацій,  використання комп’ютерних технологій. Розвитку логічного мислення сприяє пошукова діяльність застосовувана на уроках і в позакласний час. Вчителі початкових класів вживають колективні способи навчання та групову роботу, ігрові технології, метод проектів, так як вони саме дозволяють учню проявити творчу самостійність в плануванні, організації та контролю своєї діяльності. Діалогова технологія активізує процес навчання, розвиває комунікативні здібності: вміння мислити, міркувати і відстоювати свою точку зору, організує групову діяльність, колективний пошук рішень, вчить користуватися різними джерелами інформації.
В вихованні вчителі приділяють увагу наступним ключовим компетентностям:
-    комунікативна – вміння виступати з метою бути зрозумілим;
-    автономізацій на – вміння саморозвитку і само презентації – здібність до самовизначення, самоосвіти;
-    соціальна – вміння жити, працювати разом з іншими людьми;
-    продуктивна – здібність до створення власного продукту, вміння приймати рішення і нести відповідальність;
-    моральна – готовність, здібність і потреба жити за загальнолюдськими моральними законами.
Пріоритетними цілями виховання є формування високого рівня самосвідомості, самодисципліни, самостійності, незалежності суджень, поєднаних з повагою до думки інших людей, здібності орієнтуватися в світі духовних цінностей. Вчителі початкових класів в своїй роботі використовують наступні види та напрямки позаурочної діяльності:
-    ігрова діяльність;
-    пізнавальна діяльність;
-    проблемно-цілосне спілкування;
-    досугово-розважальна діяльність;
-    художня творчість;
-    соціальна творчість;
-    трудова діяльність;
-    спортивно-оздоровча діяльність;
-    туристсько-краєзнавча діяльність.
Діяльність методичного об’єднання вчителів початкових класів спрямована на вирішення таких завдань:
1.    Створення умов для активізації пізнавальної діяльності і підвищення рівня якості знань та вмінь учнів шляхом підвищення ефективності педагогічного процесу.
2.    Вивчення і втілення нових педагогічних технологій і інтенсифікація навчального процесу.
3.    Ознайомлення з досягненнями педагогічної практики з метою підвищення наукового рівня вчителя.
4.    Створення умов для підвищення і вдосконалення педагогічної майстерності і само освітянської діяльності вчителів.
5.    Виявлення і узагальнення передового педагогічного досвіду в роботі вчителів початкових класів.



План роботи
Склад методоб’єднання

Категория: Блоги методических объединений школы | Просмотров: 676 | Добавил: Master | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Любий ліцей
Офіційна сторінка

Опитування
Дайте оцінку сайту
Всього відповідей: 257
Корисні посилання







Міні-чат
Архив записей
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • каталог веб ресурсів
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Банер


    Поиск