Методична робота
Науково-методична проблема школи
«Розвиток професійної компетентності педагогів в умовах реформування Нової української школи».
Шкільні методичні об'єднання
1. МО учителів початкових класів (керівник Зінченко З.Т.) Переглянути>>>
2. МО учителів суспільно-гуманітарного циклу (керівник Новікова М.С.) Переглянути>>>
3. МО учителів природничо- математичного циклу (керівник Вобла О.І.) Переглянути>>>
4. МО класних керівників (керівник Чернікова Т.М.) Переглянути>>>
5. МО асистентів вчителя (керівник Жукова С.В.) Переглянути>>>
Система науково-методичної роботи школи
Методична робота в школі - це систематична, цілеспрямована, колективна й індивідуальна діяльність педагогів з підвищення наукового та загальнокультурного рівня, вдосконалення психолого-педагогічної підготовки і профільної майстерності.
Структура, зміст та організація методичної роботи зумовлені метою її створення й системою навчально-виховного процесу.
Структура інформаційно-методичного забезпечення
I. Накопичення інформаційних ресурсів
-Державні програми
-Періодика
-Довідкова література
-Інформаційний стенд
II. Залучення вчителів до інформаційного простору
-Інформаційно-методичні наради
-Школа молодого вчителя
-Методичні семінари
-Майстер-класи
-Декади
III. Використання вчителем отриманої інформації
-Складання методичних матеріалів за предметами
-Упровадження інноваційних технологій
-Розробка уроків
Структура системи науково-методичної роботи школи
I. Банк нових технологій
Колективні форми
-педради
-психолого-педагогічний семінар
-науково-практична конференція
-захист моделі сучасного уроку
-круглий стіл
-педвиставки
-педагогічний ярмарок
-педагогічні читання
-методичний практикум
-презентація проектів кафедри
-конкурс «Учитель року»
II. Науково-методична рада
Групові форми моніторинги
-предметні педагогічні об’єднання
-методичні оперативні наради
-школа молодого вчителя
творчі групи вчителів:
1 «Впровадження особистісно-орієнтованих технологій в освітній процес»
2 «Гуманізація освітнього простору як найголовніша умова для самореалізації навчальних можливостей школярів»
3 «Активізація пізнавальної активності учнів на основі впровадження нетрадиційних форм навчання»
4 «Диференційований підхід до навчання як засіб підвищення якості знань учнів»
5 «Особистісний художньо-естетичний розвиток учнів»
III. Інформаційно-аналітична діяльність, моніторинги
Індивідуальні форми
- індивідуальні методичні консультації співбесіди
- аналіз уроку
- тестування психологом
- курси підвищення кваліфікації
- самоосвіта
- робота над проблемною темою
- залучення учнів до роботи в МАН
- творча лабораторія
- розробка проектів
- творчі звіти
- відкриті уроки
- взаємовідвідування уроків