Методична тема м/о вчителів суспільно-гуманітарного циклу: «Компетентністний підхід до організації навчально-виховного процесу»
Наше кредо:«Ми навчаємо не для школи, а для життя»
Основні завдання:
організація безперервного удосконалення фахової майстерності та підвищення професійної компетентності педагогів, підготовка їх до атестації;
проведення методичних заходів, спрямованих на розвиток творчих можливостей педагогів, вивчення, узагальнення і поширення перспективного педагогічного досвіду;
інформаційне забезпечення вчителів з проблем освіти, педагогіки, психології;
проведення інформаційно - пошукової роботи, створення банків педагогічної інформації;
організація роботи з обдарованими дітьми через підготовку і проведення олімпіад з базових дисциплін, конкурсів тощо;
аналіз стану викладання предметів і навчальних курсів, підготовка рекомендацій щодо проведення їх у відповідність до державних стандартів освіти.
цілеспрямована робота педагогів над втіленням в життя основної проблеми пед. колективу школи ;
забезпечення оптимальних умов для різнобічного мовленнєвого розвитку кожного учня, урахування його індивідуальних особливостей, пізнавальних потреб, інтересів, прагнень, заохочення до самостійності у вивченні мови, самопізнання і саморозвитку;
забезпечення засвоєння учнями орфографічних та граматичних норм української літературної мови;
виховання в учнів любові до рідної мови через осягнення її краси, багатства, милозвучості;
вдосконалення форм і методів навчання, застосовуючи інформаційні, комунікативні та інтерактивні методики, особистісно-зорієнтовані системи навчання;
своєчасне виявлення і сприяння усуненню причин, які гальмують вдосконалення методичного рівня вчителя;
впровадження в навчально-виховний процес новітніх технологій;
надання методичної допомоги педагогам, які її потребують;
продовження роботи над методикою проведення нетрадиційних уроків;
організація проведення в школі декади рідної мови та української літератури, декади зарубіжної літератури, декади історії та правознавства;
активізація позакласної роботи з навчальних предметів, розвиваючи при цьому творчі здібності учнів;
регулярний огляд новинок методичної літератури, періодичних видань.